|
повернули протягом минулого тижня енергетики «ДТЕК Одеські електромережі».
Люди залишились без світла через ворожі атаки. На брифінгу, який відбувся днями, генеральний директор «ДТЕК Одеські електромережі» Денис Григорєв розповів:
— Наше завдання — незважаючи на ворожі атаки робити усе можливе, щоб забезпечити українців світлом. Відразу після відбою тривоги з дозволу військових та рятувальників наші бригади приступають до ремонтних робіт, щоб якнайшвидше повернути світло в домівки наших клієнтів.
Загалом від початку повномасштабної війни енергетики «ДТЕК Одеські електромережі» відновили електропостачання для понад 1,9 млн. клієнтів, що були знеструмлені через ворожі атаки.
На брифінгу ще раз нагадали: якщо у вас раптом зникне світло, причиною може бути аварія на внутрішньобудинкових або наших розподільчих мережах.
Щоб повідомити про аварію, потрібно перевірити на сайті ДТЕК, чи вже не зареєстрована аварія за певною адресою. Якщо ні, слід повідомити про відсутність світла у зручний спосіб:
- у приватні повідомлення на Facebook «ДТЕК Одеські електромережі»;
- у розділі «Відсутня електроенергія» на нашому сайті;
- у чат-боті Telegram;
- за номерами колцентру з мобільного +38 (068-095-073) 750-90-90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705-90-90.
Енергетики працюють 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним, запевнили на брифінгу.